Obchodní podmínky pro nákup v internetovém obchodě Albisport.cz
Provozovatelem internetového obchodu na adrese www.albisport.cz
ALBISPORT
Martin Baloga
Jiráskova 96
54931 Hronov
IČO: 428 93 704,
DIČ: CZ 7106253231
Tel.: 491 482 639
ÚVOD
Tyto obchodní podmínky se vztahují na spotřební zboží zakoupené prostřednictvím internetového
obchodu www.albisport.cz
„Prodávající“ je firma Albisport. a „Kupující“ je subjekt, který s Prodávajícím uzavřel kupní
smlouvu. Kupní smlouvou se rozumí doklad o koupi zboží.
Kupující učiněním objednávky akceptuje tyto Obchodní podmínky Vztahy kupujícího a prodávajícího
se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné, pokud není písemně
stanoveno jinak.
OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ, UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných
osobních údajů a náležitostí označených jako povinné. Objednávka je návrhem kupní smlouvy.
CENY ZBOŽÍ A POŠTOVNÉHO
Ceny jsou uvedeny včetně DPH. Konečné ceny na eshopu jsou platné pouze při objednávce v eshopu!
Zboží je odesíláno prostřednictvím :
OSOBNÍ ODBĚR - VÝDEJNÍ MÍSTO 0 ,-Kč Vámi zakoupené zboží si osobně vyzvednete na naši pobočce. VÝDEJNÍ MÍSTO (prosíme Vás o
zdělení přibližného termínu odběru zboží) ZBOŽÍ VÁM BUDEME REZERVOVAT 3
PRACOVNÍ DNY!!!
VÝDEJNÍ MÍSTO - Hronov Jiráskova 96
ZÁSILKOVNA VÝDEJNÍ MÍSTO - DOBÍRKA/PLATBA KARTOU 5 a 10 KG 99 ,-Kč Zboží Vám zašleme balíkem na dobírku prostřednictvím ZÁSILKOVNY NA VÝDEJNÍ MÍSTO NEJBLÍŽE VAŠEMU BYDLIŠTI za 128 Kč. Pří nákupu zboží nad 2500 Kč doprava zdarma. (DO POZNÁMKY SI MŮŽETE URČIT ADRESU DODÁNÍ - ZÁSILKOVNY)
Obvyklá doba dodání 24 hod. od následujícího pracovního dne po uzavření objednávky.(doprava tuzemsko)
Váha do 5 kg: 99 Kč
Váha 5-10 kg: 129 Kč
Váha nad 10 kg: 275 Kč CENA DOPRAVY BUDE UPRAVENA DLE VÁHY - BUDEME VÁS INFORMOVAT!!
ZÁSILKOVNA NA VAŠI ADRESU - DOBÍRKA/PLATBA KARTOU DO 10 KG 129 ,-Kč Zboží
Vám zašleme balíkem na dobírku prostřednictvím ZÁSILKOVNY NA VÁMU UDANOU ADRESU za 129,- Kč. Pří nákupu zboží nad 2500 Kč
doprava zdarma.
Obvyklá doba dodání 24 hod. od následujícího pracovního dne po uzavření objednávky.(doprava tuzemsko)
ZÁSILKOVNA SLOVENSKO - DOBÍRKA/PLATBA KARTOU DO 10 KG 144- 166 ,-Kč Zboží
Vám zašleme balíkem na dobírku prostřednictvím ZÁSILKOVNY NA NEJBLIŽŠÍ
VÝDEJNÍ MÍSTO OD VAŠI ADRESY za 144/166,- Kč. Pří nákupu zboží nad 2500 Kč
doprava zdarma.
Obvyklá doba dodání 48 hod. od následujícího pracovního dne po uzavření objednávky.(doprava SLOVENSKO)
Váha do 5 kg: 144 Kč
Váha 5-10 kg: 166 Kč
DPD/GLS/BALÍKOVNA - DOBÍRKA/PLATBA KARTOU
149 ,-Kč Zboží Vám zašleme balíkem na dobírku prostřednictvím DPD/GLS/BALÍKOVNA za 149 Kč. Pří nákupu zboží nad 2750 Kč doprava zdarma.
Obvyklá doba dodání 24 hod. od následujícího pracovního dne po uzavření objednávky.(doprava tuzemsko)
DPD/GLS/BALÍKOVNA - PLATBA PŘEDEM 119 ,-Kč Zboží Vám zašleme balíkem prostřednictvím DPD/GLS/BALÍKOVNA za 119 Kč po obdržení platby na účet. Při nákupu zboží nad 2750 Kč doprava zdarma.
Obvyklá doba dodání 24 hod. od následujícího pracovního dne po uzavření objednávky obdržení platby na účet.(doprava tuzemsko) V případě že nebude platba připsána od data potvrzení objednávky do 7 pracovních dnů bude objednávka STORNOVÁNA!
U objednávek odesílaných do zahraničí je poštovné vyšší a bude oznámeno pro každou objednávku
individuálně.
ÚHRADA ZBOŽÍ
Úhrada objednaného zboží je možná třemi způsoby :
A . Platba dobírkou :
Cenu za zboží je uhrazena hotově při jeho převzetí řidiči České pošty respektive přepravní služby
DPD.
B . Platba předem bankovním převodem :
Prodávající zašle kupujícímu na emailovou adresu, nebo telefonicky sdělí údaje pro platbu zboží
(celková částka, číslo bankovního účtu, variabilní symbol) a po převodu částky na účet prodávajícího
bude zboží odesláno.
C . Platba hotově :
Při převzetí zboží na adrese prodávajícího. Možno platit kartou -
American Express, Diners club, Euro Card, JCB,Maestro, Master Card, VISA, VISA Electron, Aura karta, OK karta, YES karta
Pro zásilky do zahraničí je možné využívat bod B nebo DPD na Slovensko.
DODACÍ LHŮTA
Obvyklá doba expedice je do 3 pracovních dní od obdržení závazné objednávky. Doba doručení u
všech uvedených dopravců je následující pracovní den od expedice. U zboží, které není možné
v deklarovaném termínu vyexpedovat bude Prodávající co nejrychleji kontaktovat Kupujícího (emailem
na adresu, uvedenou v objednávce) a sdělí mu konkrétní podrobnosti a možnosti. Dodací
lhůta pak bude sjednána individuálně.
Při zakoupení běžeckých lyží a vázání: montáž vázání zdarma.
PRÁVO PRODÁVAJÍCÍHO ODMÍTNOUT VYŘÍZENÍ OBJEDNÁVKY
Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky, pokud jsou objednací údaje neúplné či
vzbuzují pochybnost o skutečném úmyslu zákazníka objednat zboží. O tomto odmítnutí zašle
informaci na e-mailovou adresu zákazníka.
ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY (VRÁCENÍ ZBOŽÍ)
V souladu se zákonem č. 367/2000 má Kupující právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí
zboží a bez udání důvodu vrátit bezvadné zboží zpět prodávajícímu. Prodávající je povinen vrátit
kupujícímu plnou cenu za zboží, včetně nejlevnějšího nabízeného dopravného, pokud bylo účtováno.
Pro vrácení zboží do 14 dnů od převzetí platí následující postup :
Kupující zavolá na telefonní číslo 491 482 639 nebo napíše na emailovou adresu
albisport@albisport.cz , oznámí odstoupení od smlouvy a dohodne potřebné detaily.
Uvede číslo faktury a svoje jméno.
Zboží odešle s originál dokladem o koupi (fakturou) na adresu Prodávajícího
ALBISPORT
Martin Baloga
Jiráskova 96
54931 Hronov
Zboží musí být čisté a nepoškozené a kompletní.
Prodávající vrací plnou cenu zboží včetně NEJLEVNĚJŠÍHO NABÍZENÉHO dopravného, který provozovatel e-shopu nabízí - pokud bylo účtováno!!!
Kupující hradí doručení na adresu Prodávajícího.
Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží budou peníze za zboží zaslány
složenkou, nebo převodem na účet kupujícího a to bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 pracovních dnů po fyzickém
obdržení zboží a orig. dokladu. V případě nedodání kompletního zboží či jinak odporující výše uvedeným podmínkám
bude odečten rozíl poškození nebo chybějících částí. Prodávající si může od vracené částky odečíst náklady na uvedení do původního stavu .
Zákazník odpovídá za snížení hodnoty zboží v případě, že jej během 14denní lhůty používal jinak, než bylo nutné k jeho vyzkoušení.
VÝMĚNA ZBOŽÍ
Výměna zboží je možná po dohodě, poštou, telefonicky nebo emailem. Zákazník zašle prodávajícímu po dohodě zboží na výměnu a prodávající po kontrole zboží zašle neprodleně vyměněné zboží na dohodnutou adresu. Účtováno je pouze poštovné!
POVINNOSTI KUPUJÍCÍHO
Kupující se zavazuje odebrat závazně objednané a zaslané zboží a zaplatit celkovou cenu za
objednané zboží a případně další poplatky (poštovné, balné, dobírka) uvedené v závazné objednávce.
Kupující uvede správně a pravdivě údaje potřebné k vyřízení objednávky, zejména e-mailovou a
dodací adresu a telefon.
PŘEVZETÍ ZBOŽÍ OD PŘEPRAVNÍ SLUŽBY
Kupující by vždy měl dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a o případných zjištěných
vadách obratem informovat prodávajícího.Podpisem přepravního listu kupující stvrzuje vnější nepoškozenost zásilky při dodání. Vnější nepoškozenost zásilky při převzetí je předpokladem nepoškození věci při přepravě.
Kupující/Spotřebitel není povinen provést prohlídku zboží při převzetí, avšak v jeho vlastním zájmu je tato prohlídka doporučena, jelikož tak může předejít případným komplikacím při uplatnění reklamace zboží poškozeného přepravou.
Své výhrady k dodanému zboží může kupující uvést do přepravního dokladu. Spotřebitel může také odmítnout převzetí poškozené zásilky a uvést tuto skutečnost do přepravního dokladu.
ZÁRUČNÍ PODMÍNKY
Vykazuje-li Zboží zjevné vady, tj. zejména pokud je Zboží Kupujícímu předáno v porušeném
transportním obalu, je Kupující oprávněn Zboží nepřevzít. V takovém případě zůstává zachován nárok
Kupujícího na poskytnutí řádného dodání zboží, či na vrácení kupní ceny.
V případě, že se po převzetí Zboží Kupujícím vyskytnou v záruční době vady Zboží, může Kupující
uplatnit svou oprávněnou Reklamaci.
Délka záruční doby pro všechny druhy zboží je minimálně 24 měsíců, popřípadě vyšší je-li toto
písemně uvedeno. Záruční lhůta začíná plynout dnem převzetí zboží.
REKLAMACE ZBOŽÍ
Reklamace se uplatňují v sídle Prodávajícího.
Za situace, kdy je zboží zasíláno Prodávajícímu na reklamační opravu, si Kupující ve vlastním zájmu
vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalu, vyhovujícího nárokům
přepravy daného zboží a označí zásilku příslušnými symboly. POŠTOVNÉ ZÁKAZNÍK HRADÍ K PRODEJCI PŘI ZASLÁNÍ REKLAMACE
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů
ode dne dodání reklamovaného zboží Prodávajícícmu, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou
na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o
neodstranitelnou vadu.
Prodávající po řádném vyřízení Reklamace vyzve Kupujícího k převzetí opraveného Zboží, resp. zašle
zboží zpět Kupujícímu. POŠTOVNÉ HRADÍ PRODÁVAJÍCÍ PO VYŘÍZENÍ REKLAMACE (K ZÁKAZNÍKOVI)
Nárok na uplatnění reklamace nevzniká mimo jiné v případě : neodborné montáže, nebo neodborného
uvedení zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním a používání zboží v
podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci. Reklamce
dále nevzniká pokud je předpokládaná životnost zboží kratší než jeho záruční doba, při přirozeném
opotřebování zboží, neúměrném zatěžování, pokud nedostatky vznikly zaviněním třetí osoby nebo
neodbornými změnami a opravami a rovněž škodami způsobenými přírodními vlivy.
Pokud byla Reklamace neoprávněná (viz.předcházející bod), Prodávající účtuje Kupujícímu náklady
na lokalizaci a opravu závady. Neopravuje však reklamované zboží bez souhlasu Kupujícího
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů a jejich funkčních
vlastností a za škody z neodborného používání produktů, stejně jako za škody způsobené chybnou
manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
Reklamace prosím zasílejte pouze běžnou balíkovou přepravní službou, dobírkou nebude přijata!!!!
Adresa:ALBISPORT
Jiráskova 96
549 31 HRONOV
Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.
Kupující se může obrátit s žádostí o radu ohledně svých spotřebitelských práv na dTest, o.p.s. přes www.dtest.cz/poradna či na telefonu 299 149 009.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).
Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 1. 2. 2016 a ruší veškerá předchozí ustanovení a zvyklosti. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tento reklamační řád bez předchozího upozornění (což ale na do té doby uzavřené kupní smlouvy nemá vliv, pro ně platí znění reklamačního řádu v době uzavření smlouvy).
OCHRANA OSOBNÍCH DAT
Prodávající garantuje bezpečnost poskytnutých osobních dat a zaručuje se za neposkytnutí těchto dat třetí osobě.
Osobní data Kupujícího jsou důvěrná a nejsou poskytována žádným dalším subjektům. Slouží
výhradně k realizaci, nezbytných účetních operací a zaúčtování platby za nakoupené zboží, za účelem
správné dodávky zboží a ke komunikaci mezi Prodávajícím a Kupujícím. Na písemnou žádost
Kupujícího Prodávající údaje vymaže z databáze zákazníků. Kromě údajů, které slouží k účetní a
daňové evidenci, kterou Prodávající ze zákona vede.
Prodávající nebude používat kontakt na Kupujícího k zasílání obchodních nabídek a informací, pokud si to Kupující výslovně nepřeje a sdělí toto své přání písemnou formou Prodávajícímu.
Všechny body nedotčené těmito obchodními podmínkami se řídí platnými zákony České republiky
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Kontaktujte nás: | 483313428 | albisport@albisport.cz | 491482639 |