Zavřít zavřít
zavřít
head2
albisport

nákupní košík

zobrazit obsah košíku

V košíku máte 0 produktů
v celkové hodnotě 0,- Kč
doporucujeme DPD

eshop
Počítadla návštěv
   
PŘIHLÁŠENÍ
PŘI NÁKUPU ZBOŽÍ NAD 2500KČ - DOPRAVA DPD ZDARMA. DOPORUČUJEME DOPRAVCE DPD.
Reklama pro Vás
reklamareklamareklama
?>

Obchodní podmínky + DOPRAVNÉ + REKLAMACE + EET

 

 

Obchodní podmínky pro nákup v internetovém obchodě Albisport.cz

Provozovatelem internetového obchodu na adrese www.albisport.cz

ALBISPORT

Martin Baloga

Jiráskova 96

54931 Hronov

IČO: 428 93 704,

DIČ: CZ 7106253231

 

Tel.: 491 482 639

 

ÚVOD

Tyto obchodní podmínky se vztahují na spotřební zboží zakoupené prostřednictvím internetového

obchodu www.albisport.cz

„Prodávající“ je firma Albisport. a „Kupující“ je subjekt, který s Prodávajícím uzavřel kupní

smlouvu. Kupní smlouvou se rozumí doklad o koupi zboží.

Kupující učiněním objednávky akceptuje tyto Obchodní podmínky Vztahy kupujícího a prodávajícího

se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné, pokud není písemně

stanoveno jinak.

 

OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ, UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných

osobních údajů a náležitostí označených jako povinné. Objednávka je návrhem kupní smlouvy.

 

CENY ZBOŽÍ A POŠTOVNÉHO

Ceny jsou uvedeny včetně DPH. Zboží je odesíláno prostřednictvím :

DPD - DOBÍRKA 129 ,-Kč Zboží Vám zašleme balíkem na dobírku prostřednictvím DPD za 129 Kč. Pří nákupu zboží nad 2500 Kč doprava zdarma.
Obvyklá doba dodání 24 hod. od následujícího pracovního dne po uzavření objednávky.(doprava tuzemsko)

DPD - PLATBA PŘEDEM  109 ,-Kč  Zboží Vám zašleme balíkem prostřednictvím DPD za 109 Kč po obdržení platby na účet. Při nákupu zboží nad 2500 Kč doprava zdarma.
Obvyklá doba dodání 24 hod. od následujícího pracovního dne po uzavření objednávky obdržení platby na účet.(doprava tuzemsko) V případě že nebude platba připsána od data potvrzení objednávky do 7 pracovních dnů bude objednávka STORNOVÁNA!

ČESKÉ POŠTY - BALÍK NA POŠTU :129,-Kč BALÍK NA POŠTU - PLATBA PŘEDEM obvyklá doba dodání 24 hod.od následujícího pracovního dne, po obdržení platby na účet. (TUZEMSKO) Nad 3500Kč doprava zdarma.

ČESKÉ POŠTY - BALÍK DO RUKY : 149,-Kč DOBÍRKA obvyklá doba dodání 24 hod. následujícího pracovního dne od uzavření objednávky. Nad 3500Kč doprava zdarma.

ČESKÉ POŠTY - BALÍK DO RUKY PLATAB PŘEDEM : 129,-Kč  obvyklá doba dodání 24 hod. následujícího pracovního dne od uzavření objednávky a obdržení platby na účet.. Nad 3500Kč doprava zdarma.Obvyklá doba dodání 24 hod. od následujícího pracovního dne po uzavření objednávky obdržení platby na účet.(doprava tuzemsko) V případě že nebude platba připsána od data potvrzení objednávky do 7 pracovních dnů bude objednávka STORNOVÁNA!

SLOVENSKO DPD/ČP: od 350,-Kč DOBÍRKA nad 7000 doprava zdarma. Obvyklá doba dodání 48 hod. následujícího pracovního dne od uzavření objednávky. Vždy Vám zašleme přesné údaje o platbě za dopravné.DOPRAVNÉ DLE VÁHY!!

 

U objednávek odesílaných do zahraničí je poštovné vyšší a bude oznámeno pro každou objednávku

individuálně.

 

ÚHRADA ZBOŽÍ

Úhrada objednaného zboží je možná třemi způsoby :

A . Platba dobírkou :

Cenu za zboží je uhrazena hotově při jeho převzetí řidiči České pošty respektive přepravní služby

DPD.

B . Platba předem bankovním převodem :

Prodávající zašle kupujícímu na emailovou adresu, nebo telefonicky sdělí údaje pro platbu zboží

(celková částka, číslo bankovního účtu, variabilní symbol) a po převodu částky na účet prodávajícího

bude zboží odesláno.

C . Platba hotově :

Při převzetí zboží na adrese prodávajícího. Možno platit kartou -

American Express, Diners club, Euro Card, JCB,Maestro, Master Card, VISA, VISA Electron, Aura karta, OK karta, YES karta

 

Pro zásilky do zahraničí je možné využívat bod B nebo DPD na Slovensko.

 

 

 

DODACÍ LHŮTA

Obvyklá doba expedice je do 3 pracovních dní od obdržení závazné objednávky. Doba doručení u

všech uvedených dopravců je následující pracovní den od expedice. U zboží, které není možné

v deklarovaném termínu vyexpedovat bude Prodávající co nejrychleji kontaktovat Kupujícího (emailem

na adresu, uvedenou v objednávce) a sdělí mu konkrétní podrobnosti a možnosti. Dodací

lhůta pak bude sjednána individuálně.

Montáž zdarma

Při zakoupení běžeckých lyží a vázání: montáž vázání zdarma.  

 

PRÁVO PRODÁVAJÍCÍHO ODMÍTNOUT VYŘÍZENÍ OBJEDNÁVKY

Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky, pokud jsou objednací údaje neúplné či

vzbuzují pochybnost o skutečném úmyslu zákazníka objednat zboží. O tomto odmítnutí zašle

informaci na e-mailovou adresu zákazníka.

 

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY (VRÁCENÍ ZBOŽÍ)

V souladu se zákonem č. 367/2000 má Kupující právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí

zboží a bez udání důvodu vrátit bezvadné zboží zpět prodávajícímu. Prodávající je povinen vrátit

kupujícímu plnou cenu za zboží, včetně nejlevnějšího nabízeného dopravného, pokud bylo účtováno.

 Pro vrácení zboží do 14 dnů od převzetí platí následující postup :

Kupující zavolá na telefonní číslo 491 482 639 nebo napíše na emailovou adresu

albisport@albisport.cz , oznámí odstoupení od smlouvy a dohodne potřebné detaily.

Uvede číslo faktury a svoje jméno.

Zboží odešle s originál dokladem o koupi (fakturou) na adresu Prodávajícího

ALBISPORT

Martin Baloga

Jiráskova 96

54931 Hronov

 

Zboží musí být čisté a nepoškozené a kompletní.

Prodávající vrací plnou cenu zboží včetně NEJLEVNĚJŠÍHO NABÍZENÉHO dopravného, který provozovatel e-shopu nabízí - pokud bylo účtováno!!!

Kupující hradí doručení na adresu Prodávajícího.

Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží budou peníze za zboží zaslány

složenkou, nebo převodem na účet kupujícího a to bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 pracovních dnů po fyzickém

obdržení zboží a orig. dokladu. V případě nedodání kompletního zboží či jinak odporující výše uvedeným podmínkám

bude odečten rozíl poškození nebo chybějících částí. Prodávající si může od vracené částky odečíst náklady na uvedení do původního stavu .

Zákazník odpovídá za snížení hodnoty zboží v případě, že jej během 14denní lhůty používal jinak, než bylo nutné k jeho vyzkoušení.

 

 

VÝMĚNA ZBOŽÍ

Výměna zboží je možná po dohodě, poštou, telefonicky nebo emailem. Zákazník zašle prodávajícímu po dohodě zboží na výměnu a prodávající po kontrole zboží zašle neprodleně vyměněné zboží na dohodnutou adresu. Účtováno je pouze poštovné! 

POVINNOSTI KUPUJÍCÍHO

 

Kupující se zavazuje odebrat závazně objednané a zaslané zboží a zaplatit celkovou cenu za

objednané zboží a případně další poplatky (poštovné, balné, dobírka) uvedené v závazné objednávce.

Kupující uvede správně a pravdivě údaje potřebné k vyřízení objednávky, zejména e-mailovou a

dodací adresu a telefon.

PŘEVZETÍ ZBOŽÍ OD PŘEPRAVNÍ SLUŽBY

Kupující by vždy měl dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a o případných zjištěných

vadách obratem informovat prodávajícího.

 

Podpisem přepravního listu kupující stvrzuje vnější nepoškozenost zásilky při dodání. Vnější nepoškozenost zásilky při převzetí je předpokladem nepoškození věci při přepravě.

Kupující/Spotřebitel není povinen provést prohlídku zboží při převzetí, avšak v jeho vlastním zájmu je tato prohlídka doporučena, jelikož tak může předejít případným komplikacím při uplatnění reklamace zboží poškozeného přepravou.

Své výhrady k dodanému zboží může kupující uvést do přepravního dokladu. Spotřebitel může také odmítnout převzetí poškozené zásilky a uvést tuto skutečnost do přepravního dokladu.

 

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY

 

Vykazuje-li Zboží zjevné vady, tj. zejména pokud je Zboží Kupujícímu předáno v porušeném

transportním obalu, je Kupující oprávněn Zboží nepřevzít. V takovém případě zůstává zachován nárok

Kupujícího na poskytnutí řádného dodání zboží, či na vrácení kupní ceny.

V případě, že se po převzetí Zboží Kupujícím vyskytnou v záruční době vady Zboží, může Kupující

uplatnit svou oprávněnou Reklamaci.

Délka záruční doby pro všechny druhy zboží je minimálně 24 měsíců, popřípadě vyšší je-li toto

písemně uvedeno. Záruční lhůta začíná plynout dnem převzetí zboží.

 

REKLAMACE ZBOŽÍ

 

Reklamace se uplatňují v sídle Prodávajícího.

Za situace, kdy je zboží zasíláno Prodávajícímu na reklamační opravu, si Kupující ve vlastním zájmu

vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalu, vyhovujícího nárokům

přepravy daného zboží a označí zásilku příslušnými symboly. POŠTOVNÉ ZÁKAZNÍK HRADÍ K PRODEJCI PŘI ZASLÁNÍ REKLAMACE

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů

ode dne dodání reklamovaného zboží Prodávajícícmu, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou

na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o

neodstranitelnou vadu.

Prodávající po řádném vyřízení Reklamace vyzve Kupujícího k převzetí opraveného Zboží, resp. zašle

zboží zpět Kupujícímu. POŠTOVNÉ HRADÍ PRODÁVAJÍCÍ PO VYŘÍZENÍ REKLAMACE (K ZÁKAZNÍKOVI)

Nárok na uplatnění reklamace nevzniká mimo jiné v případě : neodborné montáže, nebo neodborného

uvedení zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním a používání zboží v

podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci. Reklamce

dále nevzniká pokud je předpokládaná životnost zboží kratší než jeho záruční doba, při přirozeném

opotřebování zboží, neúměrném zatěžování, pokud nedostatky vznikly zaviněním třetí osoby nebo

neodbornými změnami a opravami a rovněž škodami způsobenými přírodními vlivy.

Pokud byla Reklamace neoprávněná (viz.předcházející bod), Prodávající účtuje Kupujícímu náklady

na lokalizaci a opravu závady. Neopravuje však reklamované zboží bez souhlasu Kupujícího

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů a jejich funkčních

vlastností a za škody z neodborného používání produktů, stejně jako za škody způsobené chybnou

manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

 

Reklamace prosím zasílejte pouze běžnou balíkovou přepravní službou, dobírkou nebude přijata!!!!

Adresa:ALBISPORT

Jiráskova 96
549 31 HRONOV

 

Řešení sporů

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

Kupující se může obrátit s žádostí o radu ohledně svých spotřebitelských práv na dTest, o.p.s. přes www.dtest.cz/poradna či na telefonu 299 149 009.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

Závěrečné ustanovení

Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 1. 2. 2016 a ruší veškerá předchozí ustanovení a zvyklosti. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tento reklamační řád bez předchozího upozornění (což ale na do té doby uzavřené kupní smlouvy nemá vliv, pro ně platí znění reklamačního řádu v době uzavření smlouvy).

 

 

 

OCHRANA OSOBNÍCH DAT

Prodávající garantuje bezpečnost poskytnutých osobních dat a zaručuje se za neposkytnutí těchto dat třetí osobě.

Osobní data Kupujícího jsou důvěrná a nejsou poskytována žádným dalším subjektům. Slouží

výhradně k realizaci, nezbytných účetních operací a zaúčtování platby za nakoupené zboží, za účelem

správné dodávky zboží a ke komunikaci mezi Prodávajícím a Kupujícím. Na písemnou žádost

Kupujícího Prodávající údaje vymaže z databáze zákazníků. Kromě údajů, které slouží k účetní a

daňové evidenci, kterou Prodávající ze zákona vede.

Prodávající nebude používat kontakt na Kupujícího k zasílání obchodních nabídek a informací, pokud si to Kupující výslovně nepřeje a sdělí toto své přání písemnou formou Prodávajícímu.

Všechny body nedotčené těmito obchodními podmínkami se řídí platnými zákony České republiky

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

zpět
CIS, tvorba www, seo optimalizace
Copyright © 2007 Mega shop,
všechna práva vyhrazena.
PILOUN= WebInfo - SEO analýza Gogle
Kontaktujte nás: icq 483313428 mail albisport@albisport.cz tel 491482639